Захоплення астрономи момент зачаття міжзоряних

Опубликованно 29.06.2018 09:39

Захоплення астрономи момент зачаття міжзоряних

Професор Ліза Харві-Сміт нещодавно розповів цього тижня на щорічних зборах астрономічного товариства Австралії відбулася в університеті Суінберн, що можливість спостерігати кульмінаційній фазі життєвого циклу зірки був Надзвичайний.

Цикл життя зірки починається, як вона закінчується.

З останнього-надгіганта рвані вдихи з'являється планетарна туманність — хмара газу, зроблені з самої речі, яка формує нові зірки і світи.

"Ми вирішили подивитися один з цих епізодів народжується знову, як це сталося", - професор Харві-Сміт повідомив присутніх.

Вона і інші астрономи, як вона спостерігала за цією відтворювального процесу 'жити' за останні 30 років.

"Велика астрономії проводиться протягом мільйонів років, так що це рідкісний, але надзвичайно цікавий коли ти бачиш, речі змінюються протягом людського життя", - прокоментував університету Суїнберн астрофізик і Королівського Інституту Австралії провідний вчений д-р Алан Даффі.

"Це називається 'гелієвої спалаху, а гелій в зірці запалюється і горить яскраво, перш ніж знову зникає, професор Харві-Сміт. "Вкрай рідко можна зловити зірку переживає одне з цих подій, тому ми скористалися можливістю і використовували наші гігантські радіотелескопи для подальшої його еволюції".

Перший радіотелескоп образи переосмысленного туманність Стінгрей. Картина: Австралія Компактних Телескопів

В результаті дослідження були опубліковані в останньому виданні щомісячні повідомлення Королівського астрономічного товариства.

Об'єктом пильної уваги астрономів був спочатку трохи нудотний зірки-надгіганта, 244567 САО.

Він був ідентифікований як гарячий сверхгигант в 1971 році. Чек-АП в 1988 вказала, що під якийсь стрес.

До 1991 року, спектральний аналіз довів щось серйозне станеться.

Зауваження 244567 САО за останні 45 років показав, що температура поверхні зірки збільшилася майже 40 000 градусів за Цельсієм. Фото: ЄКА/ "Хаббл"

Процес злиття зірка була дестабілізована. Його зовнішні шари, швидко опалення. В результаті гелій-ф'южн спалаху викличе газових оболонок зірки, щоб бути підірваним в космос.

Піке як раз такий випадок був зафіксований у 2002 році.

До 2015 року зірка знову охолоджується, хоча вона залишила після себе величезну світиться хмара з пилу і газу. Зараз начебто тримається стабільно.

"Народжені згори заходи" Доктор Харві-Сміт. "Туманність тепер охолодження і розширюється".

Те, що залишилося позаду є зародковій планетарної туманності.

Вона отримала назву Туманність Стінгрей.

І аналізу даних, зібраних з Австралії компактний телескоп масиву кидає Нове світло на те, що відбувається.

Перший оптичних і радиоизображений, що відбувається, як видається, свідчать про походження з крутного хмари газу, які в кінцевому підсумку можуть сформувати нові зірки і планети.

Структура бренду-новий Скат туманності. Картина: Бобровський і співавт. (1999)

"Це чудово, тому що це наймолодша відома планетарна туманність, і ми можемо дивитися, він активно розвивається", - професор Харві-Сміт.

“У цій роботі, ми зробили перший в історії зображення туманності Скат в радіохвилі, які ми фотографували за допомогою csiro в Австралії компактних телескопів поруч з Наррабрі в новому Південному Уельсі.

"Одна з причин, чому ми хотіли вивчити цей об'єкт, щоб з'ясувати, чому ця планетарна туманність-це не сферичний, але має складної форми".

Є яскраве внутрішнє кільце навколо зірки. Обидва показують, що Харві-Сміт описує як "вуха", можливо, пов'язано з поведінкою вмираючої зірки поверхні.

"Радіо зображення і спектру приводять нас до думки, він може почати стріляти швидкий відтік газу від зірки", - говорить вона. "Якщо так, то це, ймовірно, буде мати вплив на форму туманності розвивається."

Це може бути пов'язано з появою 'теплового' викиди заряджених частинок, що випускаються зіркою.

"Ці красиві радионаблюдения можливі тільки завдяки витонченою чутливістю австралійських радіотелескопів," Доктор Даффі говорить.