Громадянин наука

Опубликованно 06.08.2018 07:48

Громадянин наука

Порахуємо тварин

Великий граф Метелик є найбільшим проектом в своєму роді. Це перевищить торішній загальній складності понад 62 000 чоловік, представлений на рахунку. Люди беруть участь шляхом підрахунку кількості і виду метеликів бачив в одному місці за 15 хвилин. Збереження метелик використовує дані для відстеження роботи по збереженню і здоров'я довкілля в цілому.

Зоопарк галактики дозволяє визначити небесних тіл без телескопа. Фотографія: Alamy Класифікувати галактики

Зоопарк Galaxy є одним з найбільш відомих онлайн-цивільних наукових проектів. Волонтери вивчення галактик за класифікацією їх форми із зображень, отриманих з телескопів та космічних апаратів. У перший рік своєї роботи в 2007 році більше 150 000 учасників склала понад 50м класифікацій. Інші добровольці також допомогли відкрити нову планетну систему. Онлайн Зоомире платформи розміщено декілька поточних космічних проектів.

Дивитися і слухати кажанів за допомогою онлайн spectogram. Фотографія: Alamy Слухати кажанів

Летюча миша детектив добровольці слухати записи кажани і відрізнити їх від комах і шум машини. Після виявлення звуки візуально через spectogram, вони тоді працювати, якщо кажан дзвінки або соціальні, пов'язані з пошуком або годування.

Рецепт недоступним: правильний мозок-тізер. Вирішуйте головоломки білка

Рецепт недоступним-це онлайн гра, яка використовує людські здібності головоломок і конкурентоспроможності виробити найбільш стабільна структура для білки з "астрономічного" числа можливостей. Структура білка визначає його функцію. Розуміння структури білків пов'язані з такими захворюваннями, як хвороба Альцгеймера та ВІЛ/Сніду може призвести до нових методів лікування.

Ємність відомості про невикористану мобільні телефони можуть допомогти досліджень раку. Фотографія: Alamy Спати на роботі

Все вище занадто багато? Сьогодні використовує запасний обчислювальної потужності на мобільні телефони, поки їх господарі сплять до хрускоту відомості потенційних комбінацій препаратів для лікування різних видів раку.

Категория: Технологии