Унікальне відкриття археологів: у Пальмірі виявили печеру з містичними петрогліфами - кадри

Опубликованно 07.08.2018 01:15

Дослідники під час розкопок в Пальмірі виявили унікальні наскальні зображення, виконані представниками стародавніх цивілізацій.

Археологи виявили необычнуюпещеру в горі Дар Ель-Байда, яка розташована біля гірського масиву Ель Абьяд. Стіни печери повністю покриті загадковими малюнками, передає "Диалог.UA" з посиланням на "Російський Діалог".

До вузького підземеллю в горе веде вузька стежка. Що цікаво, комплекс печер становить галерею унікальних петрогліфів. Таинственныеузоры дослідники знайшли навіть на висоті 1047 метрів.

На жаль, встановити походження цього достатку мистическихрисунков вчені не змогли. Дослідники відзначають, що артефакти мають цікаву особливість: зображення накладаються один на одного. Дуже часто серед візерунків зустрічалася шестикутна зірка - невід'ємний атрибут шумерів.

Також крім печер з дивовижними рисункамиархеологи знайшли стародавній водозбірник і колодязь з напівкруглим склепінням.

Вчені повідомили, що на даний момент не можуть ретельно вивчити знахідки, оскільки у цій місцевості відбуваються військові дії.

Раніше науковці розкрили феномен манускрипту накоптском мовою.

Також з'явилися відомості про "неправильну" Біблії з забороненим Євангеліє від Варнави.

Нагадаємо, в Україні обнаружилизахоронение відьми з чорними мітками на руках.

Категория: Техника