Людської історії дали палець

Опубликованно 13.08.2018 08:12

Людської історії дали палець

Нових розкопок в Саудівській Аравії виявили схованку скам'янілостей похований всередині ідентифікувати геологічні особливості.

Одна з скам'янілостей хомо сапієнс кістки палець.

Це від вказівного пальця (фаланги).

Решта асорті різних тварин.

За даними дослідження, опубліковані в науковому журналі природа екології і еволюції, всі були поміщені в контекст, від близько 85 000-88,000 років тому.

Ця кістка пальця (з усіх боків показали) являє собою найстаріший безпосередньо від людини копалин, знайдених за межами Африки і Леванту. Фото: Яна Картрайт

Це всього лише одна кістка.

Але його відкриття говорить про перших підкорювачів людства вийшли з Африки і на Аравійському півострові близько 20 000 років раніше, ніж перша думка.

Скам'янілості були знайдені в 2016 році в Ель-Вуста в Nafud пустелі, на півночі Саудівської Аравії. Це був 3,2 см людську кістку пальця, однак, що звернула на це увагу.

З тих пір проходить обстеження, щоб підтвердити своє походження і вік.

Він був відсканований за допомогою 3D лазерних систем візуалізації та порівняно з пальцями кістки різних доісторичних людей, в тому числі і неандертальців. Це відповідало нашого виду — хомо сапієнс.

Уран-серія знайомств, де були взяті зразки для вимірювання співвідношень радіоактивних елементів, від викопних до 85 000 років тому. Геологічний контекст і датування інших скам'янілостей, підтримує це.

Тоді Саудівська Аравія не в пустелі ми тепер знаємо.

Клімат був інший. Вона була вологою. Вологим.

Місцевість була наповнена відкриті луки, і сезонних озер.

"Ми знайшли 10,000 стародавніх озер в Аравії," говорить Michael Petraglia Інституту Макса планка. "Ми відвідали близько 200, і близько 80 проц ЕНТ є докази археології".

Дізнатися більше: як ми стали людиною залишається загадкою

Аль-Вуста відрізнявся тим, що він, ймовірно, був постійне джерело води.

До кордону-штовхає людей, повинно було здаватися багатим і щедрим.

Так вони там оселилися. Археологи знайшли сотні їх кам'яних уламків інструменту на сайті.

Підтверджують, що пасажири були людьми, однак, було нелегко.

Найбільш ранні надійні дату з наявних у справі доказів полягає в тому, що гомо сапієнси покинули Африку близько 60 000 років тому.

Але нові знахідки — крім людських кісток пальців, — припускає вихід на нові території, не було б так важко, як передбачалося раніше.