Вчені в паніці: до Землі наближається гігантський об'єкт з потужною гравітацією

Опубликованно 14.08.2018 14:39

Вчені в паніці: до Землі наближається гігантський об'єкт з потужною гравітацією

Астрономи повідомляють про загадкове величезному об'єкті, який прагне до Сонячної системи.

Таємниче космічне тіло рухається до Землі крізь міжзоряний простір. Обнаружитьобъект вчені змогли за допомогою космічного телескопа, передає "Диалог.UA" з посиланням на "Російський Діалог".

Дослідники повідомляють, що космічне тіло в двенадцатикратном розмірі за габаритами перевищує масу самої великої планети Сонячної системи - Юпітера. Цікавою особливістю загадкового об'єкта є його потужна гравітація.

Вчені відзначають, що космічне тіло не має відношення до якої-небудь зірки. Служителі науки далигиганту назва SIMP J01365663+0933473 і спочатку був прийнятий за карликову планету. Об'єкт-ізгой, за попередніми підрахунками, "дідок", віком 200 мільйонів років.Астрономи відзначають, що температура поверхні космічної знахідки складає 825 градусів Цельсія.

Наукові діячі також відзначають, що космічне тіло знаходиться зовсім близько до Блакитній планеті, лише в 20 світлових роках від Землі.

Раніше проповідник попередив про прийдешній Апокаліпсис і представив библейскоедоказательство неминучість кінця світу.

Як повідомлялося, вчених встревожилтаинственный сигнал з космосу з великою кількістю енергії.

Також дослідники повідомили про нову загрозу для людства: на Землю наступаеткомета-вбивця "Неймовірний Халк".

Категория: Техника