Магнітне поле фліп може коштувати трильйони, попереджає вчений австралієць

Опубликованно 24.08.2018 04:51

Магнітне поле фліп може коштувати трильйони, попереджає вчений австралієць

За даними групи міжнародних вчених, у тому числі з австралійського Національного університету (Ану), така подія в майбутньому призведе до збільшення нашої планети впливу сонячної радіації, що може призвести трильйони доларів на шкоду, знищуючи силових і комунікаційних систем по всьому світу.

Земля має магнітне поле, яке вчені вважають, створюється рух в ядрі планети. Це те, що дає нам наших Північного і Південного полюсів і повноваження циркуль.

Ми знали протягом більш ніж сторіччя, що нашої планети магнітне поле слабшає приблизно на п'ять відсотків століття, викликало побоювання, що земні магнітні полюси можуть незабаром фліп — подія, яка може мати потенційно катастрофічні наслідки для життя на Землі.

В останній раз помінялися полюса було приблизно 780,000 років тому, і деякі коментатори висловили побоювання, що ми могли б бути Заголовок для іншої перевернути в не надто віддаленому майбутньому. Історично магнітні Північний і Південний полюси перевертати приблизно кожні 300 000 років, тому деякі кажуть, що ми запізнюємося.

Магнітне поле Землі виробляється в confecting рідина земної праска зовнішнє ядро і захищає поверхню землі від шкідливого сонячного випромінювання. Фото: Центр космічних польотів Годдарда НАСА

Нове дослідження показує, що магнітне поле розвороти могло б відбутися набагато швидше, ніж тисячі років тому думала, що комусь потрібен.

Професор Ендрю Робертс з дослідницької школи наук про Землю Ану сказав, що сила магнітного поля зменшується приблизно на 90 відсотків, коли відбувся розворот, зробивши землю значно більш чутливі до сонячної радіації.

"Магнітне поле Землі, яке існує вже не менше 3,45 млрд років, що забезпечує захист від прямого впливу сонячної радіації," сказав він в заяві, опублікованій на Ану.

"Навіть сьогодні сильні магнітні поля Землі, ми все ще вразливі для сонячних бурь, які можуть нашкодити нашому електроенергії на основі суспільства".

Від електромереж, що потужність наших комп'ютерів до супутників, які дозволяють нам дивитися телевізор, багато аспектів нашого життя залежать від магнітного поля Землі. Він також діє як невидиме силове поле захищає Землю від сонячного вітру і шкідливого космічного випромінювання.

Різке падіння його сили, викликані розворот може залишити нас вразливими.

Дослідження подивився на палеомагнитная запис від 107,000 до 91 000 років тому, який заснований на точних магнітний аналіз і радіометричне датування з сталагміта з печери на південному заході Китаю.

"Запис містить важливу інформацію про давніх поведінку магнітного поля, який вийшов змінюватися набагато швидше, ніж вважалося раніше", говорить професор Робертс.

Групи результати були опубліковані в журналі праці Національної Академії наук Сполучених Штатів Америки (ООПТ).

Сила магнітного поля Землі різко зменшується, коли розворот відбувається.

Близько 40 000 років тому, магнітне поле Землі зазнала драматичні "розгойдуватися", але не зовсім звалити, вважають дослідники. Але тривале ослаблення і, зокрема, розширення слабким отвір в магнітному полі в південній частині Атлантичного океану, відомої як Південно-Атлантична аномалія (ВСА), призвело до побоювання, що значні зміни можуть бути в русі.

Однак окремий звіт також опублікований в журналі pnas ще в травні перебільшувати думка про те, що поляки не звертаючи.

Проф Робертс сказав, що не треба панікувати, просто ще й сподівався, що ми могли б розробити способи пом'якшення наслідків майбутніх переполюсовки.

"Сподіваємося, що такий захід проходить довгий шлях у майбутньому, і ми можемо розвивати технології майбутнього, щоб уникнути величезної шкоди, де це можливо, від таких подій", - сказав він.Стародавні 'тобто камінь збиває з пантелику вчених1:00