Перший відомий гібридний вид людини знайдено в Російській печері

Опубликованно 25.08.2018 00:14

Перший відомий гібридний вид людини знайдено в Російській печері

Останки, які були вивчені належав дівчині, яка була матір'ю неандертальця і Denisovan батько.

Неандерталець (хомо відношенню до неандертальцеві) жили по всій Європі і Західній Азії близько 30 000 років тому. Цей вид мешкав у різних екологічних зонах, пережив трьох льодовикових періодів, і були прекрасними мисливцями і виробники інструменту.

Денисовские люди (Гомо сапієнс Денисова), з іншого боку, ми дуже мало знаємо про. Досі вони тільки були знайдені в Денисовій печері в Сибера, як крихітні уламки кістки. Ми поки не знаємо, як вони виглядали — ні точно, що вони були здатні.

На протязі багатьох тисяч років, Денисова печера в Сибіру була зайнята Денисовців, неандертальців і сучасних людей.

Неандертальців і Денисовців сучасних людей мають загальний предок більше 400 000 років тому.

Знайшли в Денисовій печері, ця дитина, відомий як "Денисова 11" — був не менше 13 років на момент її смерті. Аналіз шматок її кістки знайшли, що дівчинка померла більш 50 000 років тому.

В долині над печерою, де Denisovan скам'янілості були знайдені в районі Алтайського краю Росії. Фото: Бенсе Віола

Це відкриття сталося завдяки стародавньої ДНК аналізу, в результаті якого був розпорошеного невеликий шматочок підлітка кісточки, отриманої ДНК, потім прослідковували. Послідовність була в порівнянні з раніше проаналізованих проб від неандертальців, сучасні люди, і Денисовцами. Її генетичних ознак може бути пояснено тільки, якщо її мати була Неандертальцем і її батько був Denisovan.

Денисова 11 був перший Неандерталець-Denisovan покоління жінка — можливо, ми могли б назвати її "Neandersovan"?

СУСІДИ СУЧАСНИХ ЛЮДЕЙ

Неандертальці і денисовские люди заселяли Євразію до близько 40000 років тому, коли вони були замінені сучасної людини (Гомо сапієнс).

Але перш ніж ця заміна сталася, там, здається, було трохи змішування відбувається, коли різні групи зустрілися.

Дійсно, предки сучасних Oceanians і азіати містять Denisovan ДНК, в той час як в даний час-не-африканців містять 2-4 відсотки ДНК неандертальця.

Фрагмент кістки з Денисової 11', свідоцтва схрещування неандертальця і Denisovan, знайшли в 2012 році російськими археологами в Денисовій печері в горах Алтаю Сибіру. Фото: Яна Картрайт

БІЛЬШ МОБІЛЬНІ, НІЖ МИ ДУМАЛИ

ДНК цієї дівчини — Денисова 11 — також припускає, що є деякі досить значні руху груп неандертальців між Західною Європою і Сходом. Аналіз її ДНК виявили, що замість того, щоб бути більш тісно пов'язані з неандертальця, який жив в її будинку в печеру незадовго до її народження, а вона показала більше зв'язків з тими, відновлені в Західній Європі.

Цей висновок цікавий тим, що більшість археологічних свідчень вказує на те, що неандертальці, на відміну від сучасних людей — не були зацікавлені в далекі відстані. Вони, здається, не просунулися далеко за порівняно обмежених територіях, де передбачено все необхідне для повсякденного життя.

Денисова 11 говорить про те, що принаймні деякі основні рухи стародавніх людей стався між Заходом і Сходом. Але коли? І чому?

І як же Неандертальське жінка зустріти Denisovan людина? Як же їх відповідних громад взаємодіяти? Ці питання зараз повинні бути визначені і досліджені.

На цьому фото 2011, надаються Бенс Віола з Університету Торонто, вчені викопати печеру для Denisovan копалин в районі Алтайського краю Росії. Фото: Бенсе Віола

ТАЄМНИЧА ДІВЧИНА

А ця молода дівчина має так багато розповіли нам про своїх предків, ми дуже мало про неї знаю.

Адже це був тільки маленький шматочок одного з її давно знайшли кістки, ми не знаємо, як вона померла. Ми не можемо знати, що вона зазнала будь-якої серйозної хвороби в її короткому житті, і якщо вона коли-небудь ламали кості.

Ми знаємо тільки, що вона жила.

Мішель Ленглі-науковий співробітник в австралійському науково-дослідному центрі еволюції людини в університеті Гріффіт.

Ця стаття спочатку з'явилася на розмову і була відтворена з дозволу.