Машина часу реальна: Розроблена математична модель надійна

Опубликованно 30.08.2018 06:12

Машина часу реальна: Розроблена математична модель надійна

Бен Тіппетт з Університету Британської Колумбії в Канаді і Девід Цанг з Мерілендського університету в США заявили, що розробили математичну модель надійної машини часу. Це ящик, який може переміщатися через простір і час в минуле і майбутнє.

Згідно з твердженнями вчених, складність полягає у використанні кривизни просторово-часового континууму Всесвіту для викривлення часу в щось, подібне колі, який би дозволив скриньки, а також потенційним пасажирам подорожувати в минуле або майбутнє.

"Люди думають про подорожі в часі як про щось фантастичному. І ми звикли так вважати, адже це здається таким нереальним. Але математично це можливо", — пояснює Бен Тіппетт.

У співпраці з Девідом Цангом Тіппетт використовував Загальну теорію відносності Ейнштейна для розробки нової математичної моделі надійної машини часу, яку вони згодом назвали TARDIS (Traversable Acausal Retrograde Domain in Space-time, Переміщувана акаузальная ретроградна область в просторі-часі).

За математичною моделлю, представленої фізиками, варто концепція про те, що нам слід сприймати Всесвіт у чотирьох вимірах одночасно, де четвертий вимір представлено часом, а не дивитися на неї як на тривимірний простір. Це б дозволило вченим використовувати просторово-часовий континуум у всіх доступних напрямках простору і часу в кривизни Всесвіту.

“Категорія часу на поверхні простору-часу виглядає як викривлення. Існують дані, що показують, що чим сильніше ми наближаємося до чорної діри, тим сильніше сповільнюється час. Моя модель використовує кривизну простору-часу для викривлення часу у форму кола для пасажирів, а не випрямлення його в пряму лінію. Це коло і відправляє нас у минуле“, — пояснює Тіппетт.

Поки що розробка робочої версії такої машини часу на базі нової математичної моделі неможлива, так як для цього необхідний ще не відкритий матеріал.

“У той час як математично це здійсненно, спорудити просторово-тимчасову машину ще неможливо, так як для цього необхідні матеріали — ми називаємо їх екзотичної матерією, — які б изгибали простір-час таким неймовірним способом. Проте ми їх поки не відкрили“, – підсумовує вчений.

Нагадаємо, раніше фізики довели існування петлі часу.