Вчені намагаються перехитрити супербактерій

Опубликованно 02.09.2018 08:19

Вчені намагаються перехитрити супербактерій

Університету Аделаїди Доктор Катаріна Ріхтер є пошук нових методів лікування, щоб зупинити глобальне зростання антибіотикостійких бактерій.

Починаючи з Говарда Флорі виявили, як пеніцилін може бути використаний, щоб вбити бактерії, загальні інфекції, які вже один раз призвели до тяжкої хвороби, а не каліцтво або смерть були швидко вилікувані при лікуванні антибіотиками.

Але неправильне використання і overprescription антибіотиків – плюс широке застосування в сільському господарстві – в числі інших причин, що призвело до глобального зростання стійких до антибіотиків супербактерій.

Супербактерії являють собою одну з найсерйозніших загроз для здоров'я людини у всьому світі і включають бактерії, такі як золотистий стафілокок, деякі штами сальмонел і пеніцилін-нечутливих пневмококів.

"Бактерії є дещо спільне з нами, людьми,' д-р Ріхтер говорить, коли обговорюємо те, що робить їх таким грізним противником.

Університету Аделаїди Доктор Катаріна Ріхтер. Картина: Метт Тернер

“Вони не хочуть жити на самоті, тому вони знаходять свою другу половинку і знайшли родини.

“Ці сім'ї, або скупчень бактерій, що виробляють слиз – біоплівка, яка охоплює всю родину і захищає їх від зовнішніх впливів, як УФ-випромінювання, перепади температур і удари від імунної системи і антибіотиків.

“У складі біоплівки бактерії можуть мати партії, множити і розширювати свою сім'ю. Якщо певний поріг буде досягнутий, вони починають "говорити" один з одним шляхом відправки і прийому сигналів.

“Я завжди передбачають такі як мобільні телефони. Балакучий бактерії можуть обмінюватися інформацією і попередити сім'ю, що вони перебувають під атакою антибіотик.

“Біоплівки являють собою адаптації до навколишнього середовища і дають бактерії перевага для виживання.

“Бактерії в биопленках вимагають до 1000 разів більш високої концентрації антибіотика, щоб бути вбитим. Вони також можуть стати стійкими до антибіотика і поділитися цією інформацією з усією родиною", - сказала вона.

Якщо антибіотикорезистентності бактерій не в змозі бути вирішені, життя, як ми її знаємо, зміниться докорінно більшість хірургічних процедур більше не зможе мати місце. Люди, особливо молоді і старі – знову помирає від звичайних хвороб.

Але полювання для кращого лікування.

У той час як доктор Ріхтер не можу сказати дуже багато про її "отруйна вода", тільки поки що – це абсолютно нова і є проблеми інтелектуальної власності – вона припускає, що її використовують в якості носового душу вбивати супербактерії в ніс або для промивання РАН, які інфіковані і відмовляються лікувати.

“Я люблю бактерій. Я так люблю їх, я хочу вбити їх', - говорить д-р Ріхтер.

“Супербактерій, таких як золотистий стафілокок, причиною 700,000 смертей щорічно у всьому світі і існуючі антибіотики не можуть ефективно їх вбивати. Нову зброю для боротьби з "супермикробов" терміново потрібні".

Золотистий стафілокок-це один з супербактерії вбивають щороку 700 000 чоловік.

З ступінь магістра в галузі фармації та фармацевтичних наук з Німеччини, з відмінністю в фармацевтичних наук з Нової Зеландії і докторську ступінь в області медицини/прикладної мікробіології з Університету Аделаїди, це був Доктор Ріхтер працювати в авральному аптеку в Цюріху, який надихнув її поточне дослідження.

"Я працював з безліччю пацієнтів, які страждають від повторюваних інфекцій', - говорить вона.

“І всі процедури були в основному на основі антибіотиків, стероїдів і знеболюючих. Багато поверталися знову і знову і знову, з умовами рецидивуючий з-за бактерій, стійких до антибіотиків.

"Це був корисний досвід і я зрозумів, що наше краще зброю – антибіотики – проти супербактерій працюють недостатньо ефективно, і що існує така велика потреба для більш кращого ліки, щоб допомогти цим страждань пацієнтів."

Протягом останніх трьох років, д-р Ріхтер працював у вухо, ніс і горло хірургії на Василя Інститут Этцель і госпіталь королеви Єлизавети і романа, без антибіотиків лікування для боротьби з супербактерій.Що таке супербактерії?0:11