Космічної станції витоку повітря "навмисні"

Опубликованно 06.09.2018 03:59

Космічної станції витоку повітря

Як зробити отвір є?

Як це залишилося непоміченим?

"Що це?" Генеральний директор російського космічного агентства Роскосмос, Дмитро Рогозін попросив. "Виробничий дефект або деякі навмисні діяння?"

Він має власну думку.

"Було кілька спроб буріння", - сказав він, що "коливаються руки".

Знайти винного було "справою честі" для Росії, додав він.

2 мм отвір, яке було стравлювання повітря з Міжнародної космічної станції. Що вона була пробурена зсередини видно, як сліди відстеження свердел в сусідній фарбою. Фото: NASA

ПІД ТИСКОМ

Шість членів екіпажу МКС були підняті по тривозі минулого тижня невелике, але послідовне падіння тиску в салоні.

Це була не критична ситуація. При швидкості повітря втрачається, на МКС ще кілька тижнів припливного повітря доступні.

Дорожній контроль почекав, поки екіпаж прокинувся від їх місця в період сну, перш попереджаючи їх проблеми. Всі вони були замовлені, щоб відкласти в сторону те, що вони робили і виявити причину витоку.

По темі: дослідники звертаються до давніх текстів, щоб знайти таємничу планету дев'ять

Зрештою, 2 мм отвір зустрівся в Союз МС-09, космічний корабель, капсула закріплюється на модулі космічної станції "Світанок". Зокрема, це було близько до корабля в туалет. І він був прихований клапоть тканини.

Спочатку передбачалося, дірка була викликана мікрометеоритів, або на високій швидкості флек техногенного сміття проводиться руйнівних випробувань зброї проти супутників, космічних катастроф, або просто не пощастило.

Але незабаром виникли проблеми.

Це прямо протилежно тому, що можна було б очікувати від микрометеорита. Це акуратне, круглий отвір. І вивихнути металу від виходу проникаючий об'єкт знаходиться зовні корабля — не інтер'єр, як і слід було очікувати від вхідного снаряда.

"Ми розглядаємо всі теорії", - сказав Рогозін. "Про падіння метеорита був відхилений, тому що корпус корабля був очевидно вплив зсередини".

По темі: Як орбітальний сміття може закінчитися космосу

Фото отвори явно показує кілька свердел-сліди у фарбі, як некваліфіковано опрацьовано трохи шкребли по поверхні, не роблячи покупки.

"Це було зроблено руками людини — є сліди свердло ковзає по поверхні", - сказав Рогозін. "Ми не відкидаємо ніяких теорій".

Екіпаж космічної станції вже пропатчена свердловина з епоксидною смолою вважається, здатні протистояти впливу космосу. Фото: NASA

ОРБІТАЛЬ ФОЛЛАУТ

Очевидно, що кому рассверлили успішно приховала пошкодження в ході передполітного огляду корабля "Союз". Це включало герметизації і розгерметизації корабля, щоб забезпечити згинання він зазнав при переході на орбіті не відкривають будь-яких тріщин або отворів.

Тільки після того, як Союз був спущений на воду 6 червня безповітряному просторі почали висихати клей, примушуючи її скорочуватися і виштовхнути.

По темі: в Японії для тестування 'космічного ліфта' на борту МКС

Те, що не відомо наміри. Це було незграбною спробою прикриття зі збентеженою підрядника? Або розумний вчинок навмисний саботаж?

Діра була заткнута, використовуючи більш спеціалізовані форми, епоксидної смоли, яка не буде висихати і стискатися. Після того, як дозволив встановити, інший шар був доданий в якості запобіжного заходу.

Тиск повітря в МКС в черговий раз тримає стабільно.

Сам модуль Союз залишиться зістикувався з МКС до грудня.

Російський Союз МС-09 космічний корабель, на борту якого перебували члени Міжнародної космічної станції (МКС) експедиції 56/57, астронавт НАСА Серена Aunon-канцлер, космонавт Роскосмосу Сергій Прокоп'єв, а також німецький астронавт Олександр Герст, летить по 6 червня 2018 року. Фото: АFР

Космонавти Прокоп'єв, Герст і Aunon-канцлер, як очікується, повернеться на Землю в той час. Їх подорож буде безперешкодної, як отвір знаходиться в розділі "Союз", що не робить процесу.

Роскосмос вже розпорядився провести перевірки всіх інших капсул "Союз" з експлуатації і будівництва. Ці ракети-встановлений космічних апаратів в даний час єдиним засобом перевозив членів екіпажу к-та-від орбітальних дослідження форпост.

Ще одним варіантом може стати свердловина була пробурена член затужив екіпажу станції. Ретельно поставлений надзвичайної ситуації може викликати тих на борту МКС евакуювати, і повернутися на Землю.

"Ми перевіряємо версію Землі, але є й інша версія, що ми не виключаємо: навмисне втручання в космосі", - сказав Рогозін.

Це підозра луною на землі.

"Всі ми люди, і хто, можливо, захочете, щоб піти додому, але цей метод є дуже низьким", - сказав російський депутат і колишній астронавт Максим Сураєв сказав. "Якщо космонавт витягнув цей дивний трюк — і, що не виключено — це дуже погано."

Глава Роскосмосу згоден: "важливо, щоб дізнатися причину, дізнатися ім'я тієї, яка відповідає за це", - сказав Рогозін. "І ми дізнаємося, обов'язково".

У цьому 24 червня 2018 фото, опублікованому НАСА, показує Російський Союз МС-09 екіпаж корабля, ліворуч, прикріплений до Міжнародної космічної станції. Фото: NASA