Сиамраптор – новий вид хижого динозавра, знайденого палеонтологами на півдні Азії

Опубликованно 24.12.2019 03:33

Кархародонтозавры і спинозавры були найбільшими хижаками свого часу. Вони мешкали в юрський і крейдяний періоди і проживали на декількох континентах. До недавнього часу представників кархародонтозавров не виявляли на півдні Азії.

Довгий час археологам і палеонтологам вдавалося знаходити останки абелизавридов в Гондване і тираннозавридов в Азії та Північній Америці, повідомляє ресурсДиалог.UA.

Вчені навіть не сподівалися знайти новий вид динозавра на півдні Азії. Однак не так давно палеонтологи виявили в Хорате новий вид динозавра, який міг проживати в ранній крейдовий період.

В ході розкопок були знайдені фрагменти черепа, хребта, стегон і кінцівок. Провівши цілий ряд досліджень і аналізів з вже відомими видами динозаврів, вчені з Таїланду прийшли до висновку, що це невідомий науці вид кархародонтозавра.

Новий вид отримав назву Siamraptor suwati. Сиамраптор колись належав до групи кархародонтозавров, однак пізніше відколовся від головної групи, створивши свою. Відомо, що на сьогоднішній день це перший повний скелет кархародонтозавра, який знайшли на півдні Азії. У крейдяний період група динозаврів жила на трьох континентах.

Раніше ми повідомляли, що на території США розкопали новий видутконосого динозавра, який отримав назву Aquilarhinus palimentus.

Нагадаємо, на території Бразилії палеонтологи виявили останки невеликого за размерамтеропода, що отримав назву Vespersaurus paranaensis.

Категория: Техника