Спільнота амішів ключ до анти-старіння прорив

Опубликованно 23.11.2017 00:24

Спільнота амішів ключ до анти-старіння прорив

Вчені знайшли члени громаді Амішів старого обряду копії носіть з собою те, що описується як перший в світі анти-старіння генетичної мутації.

Медичний дослідник Дуглас он почав вивчення групи помітивши високу входження рідкісні кровотечі захворювання, викликане мутацією в обох копіях Гена SERPINE1, що перешкоджає регулюванню білка pai-1 в — потрібні для того, щоб розчиняти згустки крові.

Однак, ці члени з мутацією тільки одну копію Гена — не так як було встановлено, не мають порушення згортання крові.

Справді, з одного мутацією, здавалося, дійсно отримати переваги від нього.

Він був виявлений носіями Амішів з однієї мутації жили в середньому до 85 років, що приблизно на 10 років довше, ніж їх однолітки.

Носії мутації теж мав нульову ставку цукрового діабету 2 типу, а тих, хто не мав ставкою сім відсотків. І це незважаючи на провідну такий же спосіб життя і багато подібних дієт.

Ці Амішів хлопчиків дійсно може бути 48 років.

"Цукровий діабет-це те, що розвивається більше, оскільки ми старіємо", він сказав Нью-Йорк Таймс. "Це вражаючий показник, що мутація насправді захищав їх від метаболічних наслідків старіння".

Пропозиція анти-старіння сприяло те, що ті з перегласовкой також у 10% довше теломери — це ковпачки на кінці кожної нитки ДНК, які захищають хромосоми, як пластикові наконечники на кінцях шнурків.

"Вперше ми бачимо, що молекулярний маркер старіння (довжина теломерів), порушення обміну речовин маркер старіння (натщесерце рівня інсуліну) і серцево-судинних маркерів старіння (артеріального тиску і кровоносних судин жорсткість) всі відстеження в тому ж напрямку, що ці люди були, як правило, захищений від вікових змін," сказав він.

Доктор Воган тепер сподівався зробити більше досліджень, щоб визначити, як мутація впливає на когнітивні функції та інші аспекти здоров'я.

Це не перший раз, коли в громаді Амішів бере участь досліджень, з вивченням 2016 знаходячи впливу на скотному дворі пил допомогли захистити дітей від астми.

Останні дослідження були опубліковані в наукових досягнень.

Продовжувати розмову в коментарях нижче або з Метью Данн на Facebook і Twitter.