Інопланетна життя може бути знайдена в найближчі 20 років, стверджує НАСА

Опубликованно 28.11.2017 02:58

Інопланетна життя може бути знайдена в найближчі 20 років, стверджує НАСА

Темп, в якому вчені відкривають потенційно жилих планет в нашій космічної околиці стрімко зростає.

Коли Плутон був відкритий в 1930-х роках вона вважалася однією з роду подвиг для науки, але менш ніж через 100 років, і ми виявили сотні тисяч екзопланет в інших зоряних системах.

Тоні П'єтро дель Інституту Годдарда НАСА для космічних досліджень вважає, що ми могли знайти інопланетне життя протягом усього життя. Він сказав: "я думаю, що 20 років ми знайшли одного кандидата, що може бути".

Астрономи шукають докази на нашій планеті, щоб зрозуміти, як вона породила життя.

Вчені виявили в останні десятиліття сотні тисяч екзопланет.

Використовуючи колекцію високотехнологічні телескопи і радари, щоб визначити і проаналізувати планет в інших сонячних системах і галактиках їм вдалося знайти близько 3500 потенційних землеподібних світів.

У середу планеті 11 світлових років від нас був названий "самим близьким і найкомфортнішим" домом для інопланетного життя, хоча ще аналізу треба з'ясувати, чи справді вона здатна утримувати воду — будівельний блок для життя.

Тоні і інші вчені, що працюють на космічне агентство США вважають найбільш ймовірними кандидатами на простір для життя-це крижаний супутник Сатурна Енцелад і крижаний супутник Юпітера Європа.

Вони настільки переконані, космічний корабель відправляється в Європу, щоб побачити, чи є інопланетна життя може бути купання у своїх гігантських замерзлих озер.

Щоб потенційний новий будинок, рідкої води потрібно стільки, поверхню чужого світу повинен бути температури, що дозволяє рідини, щоб бути присутнім на мільярди років, щоб дозволити видів процвітати.

Якщо це занадто далеко від своєї батьківської зірки, він буде занадто холодно і океани замерзнуть.

Але якщо занадто близько світло від зірки буде настільки сильним, він може випарувати океани і підірвати його зі смертельною радіацією.

Планет в процесі втрачають свої океани таким чином, як кажуть, ввели волога теплиця" держави і вологою стратосфери.

Ця стаття спочатку з'явилася на сонці.